10 de desembre 2007

Hola món!

Hola món!

Avui pot ser un gran dia, planteja-t'ho així. Surto en viu i en directe per el teu monitor sense que ni tan sols jo sàpiga què cony hi haurà escrit d'aquí una estona unes línies més avall.
M'he creat aquest bloc perquè és el que toca: o tens bloc, o no exiteixes. El matiex va pensar Athuck, quan els seus amics neanderthals li van dir que havien fabricat una roda. Ell va pensar: "Athuck, o et fas una roda o seràs l'últim mono"....mai millor dit: De fet, els avis d'Athuck eren realment monos, simis vull dir. Ja sabeu, la teoria de l'evolució i tal.
Total, que des d'Athuck fins a mi han passat mil·lenis però aquí estem; seguint la tendència que ens marca el nostre entorn.

Això és una notícia? Doncs bé, jo crec que no però és que no sé ben bé com funciona això i tenia ganes d'escriure alguna cosa per veure com quedava la pàgina i tal.

A per cert! respecte el títol del bloc; això de Neurones al paro vé del fet que podira ser un reflexe de la meva situació personal, però ara me n'adono que, no tinc neurones i que de fet, no estic al paro, així que és un eufemisme políticament correcte per anomenar la meva situació personal real, que vindria a ser: M'ESTIC TOCANT LES PILOTES.

M'agrada pensar i escriure sobre la marxa. Esperem que el senyor blogspot no em sensuri aviat...

1 comentari:

Esther Sala ha dit...

EOOOO!!!!ARA SI!!!!!jajajajja

Felicitats TOCANT LES PILOTES!!!!

;